Webová analýza
Je důležité nejenom umět nasadit dobré nástroje, ale také vyhodnotit výsledky, nebo zanalyzovat prostředí a situaci firmy ještě před jejich nasazením. Webová analýza se provádí tedy hned na začátku spolupráce a také posléze, kdy se vyhodnocuje úspěšnost.
Analýza návštěvnosti
Pomocí šikovných nástrojů můžete měřit a zkoumat návštěvnost vašich stránek. Zjistíme, kolik lidí na vaše stránky chodí, odkud, jak dlouho zde zůstávají a na kterou podstránku chodí nejraději. Zajistíme důkladné informace o tom, jak se zde vaši zákazníci pohybují, což jsou důležité údaje pro nastavení internetové reklamy.
Analýza stránek
Vaše stránky podrobíme důkladné analýze. Najdeme jejich bolavé místo, navrhneme možné řešení. Prohlédneme si zdrojový kód stránek a zjistíme, kde může být jádro případného problému.
Analýza klíčových slov
Tzv. optimalizace pro webové vyhledavače začíná kvalitní analýzou klíčových slov. Klíčová slova pro vás stanovíme na základě prozkoumání vašeho webu, zaměření, cílové skupiny, Takto vybereme ta nejvhodnější klíčová slova, která dokážeme posléze uplatnit.